Vorming en Toerusting Vorming en Toerusting

Voor de komende weken staan de volgende activiteiten op het programma:
* Op zondag 14 april is er (voor de laatste keer dit seizoen) weer Kliederkerk. Bedoeld voor (jonge) kinderen, hun (groot)ouders/verzorgers. Natuurlijk is iedereen welkom die deze bijeenkomst van samen vieren, samen creatief bezig zijn en (afsluitend) samen eten wil meemaken. Het begint om 16.00 uur en wordt gehouden in het Gorechthuis en de Gorechtkerk.
* Dinsdag 16 april is er weer een ochtend meditatief schilderen, begeleid door Philippine Lugtigheid. Daarvoor bent u om 10.00 uur van harte welkom in Ons Centrum/
* De Ouderenkring sluit (traditiegetrouw) de reeks bijeenkomsten van de afgelopen maanden op donderdag 18 april af met een lunch in Ons Centrum. Daar zien we u graag om 12.00 uur.
* Op maandag 22 april komt de groep ‘Connect’ (gespreksgroep 30-45-jarigen) o.l.v. Rianne Pronk – van Belle en Henk Wolters bij elkaar. Dat vindt plaats in het Gorechthuis, aanvang 20.00 uur.
* Later die week, op woensdag 24 april, wordt de film ‘De Friese consul van de Molukken’ vertoond door degene die deze documentaire maakte, Anne van Slageren. Dat gebeurt in Ons Centrum en het begint om 20.00 uur.

Het is goed om te merken dat nog steeds mensen zich aanmelden voor de verschillende bijeenkomsten. Met het oog op de koffie/thee is het goed dat te weten. Dus schroom niet om u alsnog op te geven.

Namens de commissie ‘Vorming & Toerusting’,
Reinier Kleijer, T. 06 41 06 41 30, E: rkatmw@ziggo.nl