Toelichting Toelichting
Delen met elkaar

Hoe blijven we betrokken bij elkaar, hoe komen we met elkaar in gesprek, hoe kan ik een ander laten zien waar ik mee bezig ben? Een hoop vragen waarop wij niet direct antwoorden hebben, maar waar we wel willen proberen u daarvoor een middel te bieden. Tussen onze gemeenteleden , jong en oud en alles wat daar tussen zit, bevinden zich grote en kleine kunstenaars. Hoe mooi zou het zijn als we dit met elkaar konden delen. Dit willen we alle gemeenteleden aanbieden: een plekje op onze website www.dorpskerkharen.nl. Heeft u een mooi schilderij, een tekening, een gedicht, verhaal of kunstwerk gemaakt of geschreven en wilt u dit met ons delen? Stuur dan een foto of het document naar redactie@dorpskerkharen.nl voorzien van uw naam. En als u de website bezoekt, hoe mooi zou het zijn om de kunstenaar eens te bellen of een kaartje te sturen waarin u laat weten hoe u het kunstwerk ervaart. Omdat voorjaar zich steeds meer laat zien,  willen we ons eerst richten op het thema Licht. Kunnen we met elkaar op deze manier een lichtje voor elkaar zijn?
De kerkenraad behoudt zich het recht voor stukken niet te plaatsen.
Met hartelijke groet, Gratia Apoll-Boekhoudt, jeugdouderling Hervormde gemeente Haren-Onnen